New beginning



Hejsan, det var länge sen man hade en riktig blogg. Ville ha en blogg igen, ångrar starkt att jag raderat mina gamla bloggar eftersom de fanns så många minnen i dem! Iaf jul-lovet har väl varit helt okey. Hänt både positiva och negativa saker! I fredags var det nyår och jag firade med mina fina vänner. Det blev middag hos Amanda och senare i väg till ljuhannelund där jag och mina vänner splittrades till olika nyårs-fester. Jag hade en riktigt mysig och rolig nyår och dansade för fullt vid midnatt, men slutet av kvällen vart väl sådär, vart så besviken att början av ett nytt år skulle börjas med att fälla tårar..men men. 

Igår vakna jag ganska bakis, men ändå inte så mkt eftersom jag drack verkligen ingenting på nyårsafton! Var hemma och tog det lugnt och senare var jag med Amanda, vi kollade film  och bara snackade skit. Somnade ganska tidigt för jag var så jävla trött. Jag är så glad att jag har henne som vän, hon har så jävla bra egenskaper, och är en person som verkligen förstår en. Varit vänner sen ca. 8 år tillbaka! Det kallar jag lång vänskap :)

Idag, vakna jag upp klockan 6 på morgonen för jag var så törstig, haha.. Sen vart jag skit pigg, så det blev data i några minuter innan jag gick o sov igen. På morgonen blev jag väckt utav att jag hörde att farmor, syster, hennes pojkvän osv var hemma hos och skulle äta. Efter det skulle det bli bio med en viss person, men jag ångra mig för innerst inne viste jag ifall jag drog skulle det betyda att något gammalt skulle avslutas och något nytt skulle på börjas även om avsikten inte var på den vägen och jag är inte berädd på något sånt än och jag vill verkligen inte missleda och såra någon, för det misstaget har jag gjort förut och det var icke kul och jag  är verkligen inte berädd på att jeppedera det gamla som betydde för mig för att kanske ge någon annan en chans, ! Så nej ingen bio blev det och jag bestämde mig för att ist åka senare till den person jag verkligen har saknat...Men det blir inte heller inte av nu, eftersom så mycket som jag värderar att behålla något som betydde mycket för mig, värderas verkligen inte på samma sätt från andra sidan.

Men nu inser att jag gör fel hela tiden. Jag är så puckad.. Mitt nyårs löfte är att vara så självständig människa som det går, sakta men säkert bli som den personen jag var förut.. Inga känslomässiga kopplingar i vägen.

Aja, nu ska jag gå och ta en cigg, sedan hitta en riktigt bra serie att kolla på :)

Hare så bra puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0